26. På en deilig dag…

Det er ikke så ofte jeg skriver på gode dager… rett og slett fordi de gode dagene er gode og da er ikke behovet for å tømme hode og hjerte like stort. I dag har vært en særdeles god dag…. Har gjort ingen verdens ting… ingenting…. Har sittet i sola, hørt på masse musikk og gjort ingenting… og for en lykke <3 

Tankene har selvsagt gått, jeg finner minner til hver sang og kan se deg smile og le. Så godt å ha “levende” film bak øyelokka. når min musikk suser rundt sammen med sol, humler og bier…. og dagen fortsatt kjennes god. Selv når de såreste sangene kommer, kan jeg nyte uten at den gode dagen endres. Tenk at man kan ha det slik?? Fantastisk <3 Det beste med slike dager, er at det kommer frem minner som viker litt plass på dårlige dager, plutselig kan det dukke opp ting som får meg til å le… det kan komme en tåre, men det er ikke en slik vondt tåre… det er en god tåre som minner om tider jeg aldri vil glemme, tider som har gjort meg til den jeg er… tider med deg… da man følte seg litt mer hel enn jeg gjør i dag… men de får komme frem og de blir… hjernen er en merkelig greie… som tar så liten plass i våre store kropper, men som styrer så mye. På gode dager kan man slippe alle rare tanker og refleksjoner… og kanskje er det disse gode dagene som bringer meg, sakte, men sikkert fremover… Slike dager hvor man er så glad for å leve… selv om man ikke har gjort noen verdens ting…..

Takk for slike dager, takk for minner og gode tanker… takk for dager da minner bringer fram smil, litt vemod, men aller mest smil. Takk for at det finnes sååååå vanvittig mange gode minner….. og ikke minst, takk for at du har gitt meg så mange gode minner… som faktisk er med på å gjøre livet verdt å leve… for minnene mine…. de er mine 🙂

 

Elsker deg i dag også, Mikkelmin <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg