Takk til deg <3

Jeg har fått ganske mange meldinger via FB angående mine innlegg. Alle er positive og jeg er veldig takknemlig for det.

Men flere har sagt at de mener jeg bør skrive oftere og “fast”. Det er jo veldig hyggelig at noen liker det jeg skriver så godt at de gjerne vil at jeg skal skrive litt mer permanent, enn sånn jeg gjør nå… men da tror jeg dessverre ikke at innleggene vil bli til noe særlig… Jeg er ingen skribent eller blogger. Selv om jeg gjerne skulle skrevet mer. 

Mine innlegg rundt Mikkel og hans død, er skrevet rett fra hjerte. Jeg har med hensikt ikke lest igjennom hva jeg har skrevet før jeg har postet, fordi jeg ikke vil “sensurere” de følelsene jeg har. Skrivingen skjer på de dagene hvor det nesten kjennes som om det vipper over og dagene har vært tunge over tid. Og innleggene er veldig egoistiske… de er skrevet til Mikkel, for min egen del… Jeg vet at han ikke sitter å leser på en pc…. men det er et behov for meg å “få det ut” og tro at han får det med seg…. at så mange har lest og så mange har skrevet og sagt at de har satt pris på mine innlegg, er helt fantastisk! Det har hjulpet meg utrolig mye. Jeg vil fortsette å skrive…. men i mitt eget tempo. Men jeg håper fortsatt du vil lese selv om det er uvisst når neste innlegg kommer….

 

takk <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg